top of page
servicebus

Service

Werkina heeft een leidende positie opgebouwd door innovatie en betrouwbaarheid. Betrouwbaarheid zowel materieel als in afspraken. Service is een belangrijk onderdeel van die betrouwbaarheid. Daarom is veel aandacht besteed aan het opzetten van een goed geolied service-apparaat. 

 

Daarmee is mogelijk gemaakt dat:

  • Werkina  24/7 technische ondersteuning biedt, wereldwijd.

  • Service is verleend in de Benelux en Duitsland, maar ook in Frankrijk, Noorwegen, Polen, Servië, Turkije, Panama en Paraguay.

  • Werkina momenteel ongeveer 1.200 schepen onderhoudt.

  • Dit zijn alle scheepstypes, maar vooral tankers, droge ladingschepen, passagiersschepen en duwboten

Servicemonteur-in-bus.jpg

Werkina begrijpt het belang van goede service.
 

Via een beveiligde VPN verbinding lezen wij eventuele storingen op afstand uit. Samen met u proberen we die vanuit Werkendam op te lossen. Als dat niet kan, komen wij per zo snel mogelijk naar u toe, waar ter wereld u zich ook bevindt.

  • U spreekt altijd rechtstreeks met een technicus via een service hotline.

  • Alle monteurs zijn goed opgeleid en in het bezit van verschillende specialiteitscertificaten.

  • Hoogwaardige technici bieden online ondersteuning voor softwareproblemen.
     

3.500 Onderdelen op voorraad

Om zowel onze workflow als de service op peil te kunnen houden, is een goed georganiseerd magazijn essentieel.

 

Wij houden steeds zo’n 3.500 onderdelen op voorraad. Daaronder alle voorkomende onderdelen, inclusief complete radarsystemen, bochtaanwijzers etc.

Magazijn_01.jpg

Servicemonteur buiten kantoortijd 
 

(ma t/m do van 7.30u - 16.30u, vr van 7.30u - 15.15u)

M +31 (0)6 22666499

E   info@werkina.nl 

 

Wilt u liever door ons gebeld worden? Vul dan de vragen hieronder volledig in zodat we u gericht te woord kunnen staan.

Service aanvraag

bottom of page